Deze videoclip is ter ere aan Demi Liet, een meisje die genoot van het leven.
Nu iets meer dan een half jaar geleden is ze overleden, ten gevolge van complicaties.
We missen Demi nog elke dag, het verdriet, de pijn is met woorden niet te beschrijven. In onze gedachten is zij bij ons.
Dag Demi, dag lieve engel.
Papa, Mama en Dylan